sobota, 2 stycznia 2016

Rozmowy z Aniołem Zagłady Rozmowa 1

Rozmowa 1

Więc jednak przyszedłeś. Czekałem. Spóźniłeś się. Rozumiem, ale wiesz punktualność to bardzo ważna cecha. Nikt nie ma wieczności. Chociaż może powinienem zapytać o cel twojej, kolejnej już, wizyty... Nie sądzisz, że to dziwne za każdym razem kiedy już się zdecyduje, odwiedzasz mnie Ty. Nie podoba mi się to. Nie pozwalasz mi odpocząć. Jesteś okrutny! Nie, to nie jest oskarżenie, to stwierdzenie faktu. Ja wiem, to paranoja. Anioł Zagłady broniący przed zagładą, ale widać od każdej reguły są wyjątki. Ten jednak bardzo mi nie odpowiada. Może odnosić się do każdego innego, tylko nie do mnie! Uwziąłeś się! Sadysta! Tak! Wyobraź sobie, że ktoś taki jak ty może się nade mną znęcać! Nie sądziłeś?! Szczerze? Ja też nie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz