sobota, 28 lutego 2015

Początki

O czym bedzie ten blog?
 O wszystkim i o niczym. Słowem to co mi przyjdzie do głowy. Trochę bezsensownej bazgraniny, trochę przemyślń i w sumie to tyle.
Dlaczego postanowiłam zacząć go pisać?
Dlaczego, bo czemu nie. Sama lubię poczytać co inni myślą, a jeżeli znajdzie się choć jedna osoba, która chciała by czytać to co ja myślę to było by mi niezmiernie miło.
Coś o mnie?
Simba to moje przezwisko, jestem w IIIg. Mieszkam w trójmieście i jestem otaku. Moje ulubione anime to Kuroshitsuji. Ulubiony piosenkarz to Gackt. Styl... ciężki do opsania, uwielbiam ciemne rzeczy i ubieram się mrocznie. Mam odwrotne problemy niż większość ludzi w mim wieku. Dla przykłady zamiast uważać, że jestem za gruba, to uwżam że jestem za chuda. Matma jest dla mnie za prosta, a w szkole się nudzę, bo już coś umiem. No trudno, takie życie.
I co to tyle?
Tak...Zapraszam do czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz